Moa: Något ni kanske inte visste om mig.

Något som alla kanske inte visste om mig är att jag har en stooor kärlek till disco. Det är seriöst det bästa jag vet. Komma in på t.ex. pan, skita i allt runt omrking mig och bara dansa loss med vänner till världens bästa discomusik. Herre gud, blir helt galen när jag tänker på det!!
Jag har varit på så grymt dåligt humör heela dagen. Men.. Då är det lätt, jag vet exakt hur jag ska pigga upp mig själv. Jag sätter på de bästa discolåtarna och poff så är jag gladare än någonsin.
Jag tycker så gaaalet synd om människor som inte vågar släppa loss på discon. Tycker ännu mer synd om folk som inte ens ger disco en chans. Många som jag känner tycker att det är töntigt!?? Herregud!! Ni missar något så otroligt kul!!!
Jag vågar verkligen släppa loss och det är det rooligaste som finns, vill verkligen förklara min kärlek till disco men det går inte, det är iallafall BÄST, HELT OTROLIGT AWSOMEE!!! 
Förresten så vann jag en danstävling på pan för någon vecka sen. Hehe..;)

Till er alla från mig, ni som inte åker på discon och släpper loss, DOO IT! Det är så underbart, ni kommer inte ångra er.

Hahahaha, det där kanske blev ett riktigt ointressant inlägg och ingen förstår säkert inte, men jag var verkligen tvungen att uttrycka min stoora kärlek till disco. Det får mig att må som bäst. /MOA.

Här dansar jag och Julia galet i tjooocka vinterkläder en grillkväll i november.


Kommentarer
Postat av: Oddandrine

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-06-13 @ 08:29:06
URL: http://oddandrine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0