Städning på en FREDAG?

USCH!! jag och Johan har städat hela morgonen.. Damsugat hela huset, städat toaletterna, dammat mattor, städat våra rum, damtorkat you name it! Uschuschusch! Duuhh.. Men halv 2 då slipper jag påminnas om denna morgon, för då bär det iväg till grundnäs. Melle HÄR KOMMER JAG! Haha.

I alla fall så ska jag till Melinda då. Och det blir jätte skojj! Hon är rolig dendär tjejen. Haha. Ska säga några ord som beskriver Melle.

  • Snäll
  • Busig
  • Djurvän
  • Amandavän. Haha

Sedan här kommer lite fiin fakta om min kompis.

  • Hon bor i Grundnäs.
  • Hon har två hästar, två katter och 4 kaniner.
  • Hon har en blogg med mej och hennes sommargranne Anna (fasst den bloggen har varit död ett tag nu..).
  • Hon har också en egen blogg (vet inte vad den heter).
  • Hon har asmånga syskon, är inte helt säker men jag tror att det är 7..
  • Hon är ganska lång och har färgat brunt hår.
Mohahaha, där var jag lite ond. Men jag kunde ha berättat grymt mycket mer. Haha. Men nu ska jag vänta på att pappa ska komma hem och skjutsa iväg mej. Det var en sån katastrof. Han skulle igentligen komma hem vid 12 och skjutsa. Men, då ringer han och säger att han MÅSTE på ett möte och inte kommer hem förrän halv 2... Böörjar verkligen irritera mej på hans jobb eller vem det nu är som ger honom så himla mycket att göra.

Haha, ojj. Nu vart det rejält med små funderingar här haha. Men nu MÅSTE jag sluat.

PUSS




Kommentarer
Postat av: mellöööö;*

haha:]

3 kaniner :]

3 katter ^^

och 6 syskon ;)<3

2010-11-10 @ 19:39:28
Postat av: Thomashelena

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-10 @ 08:00:19
URL: http://thomashelena.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0