SUPERSNYGGT MOA

JÄTTE FINA BILDER PÅ OSS ALLTSÅÅ! HAHA. Moa la ju ut massor med underbara bilder i sitt förra inlägg! Wow vilka partytjejer vi är, eller så vi bara allmänt weird.. HAHA.

Tänkte också berätta lite om dagen som varit. Jag och Cissi har varit på Edda med hennes familj. Vi badade, fikade, dök, busade, hoppade och skrattade massor! Ännu en superdag på lovet. När man är och badar så känner man inte förrän efteråt hur trött man är.. tex när vi åkte hem i bilen så dog min kropp, kunde typ inte röra mej, vart sviiiin trött..

Jag är faktiskt fortfarande trött, orkar inte resa mej från soffan. Fasst jag vet att jag måste för nu är maten klar och pappa blir inte glad om han måste ropa typ 50 gånger innan man kommer..:D hehe

Okej, jag måste.. Men jag orkar inte.. Joo, jag orkar.. kanske...



vill bara visa hur patetisk jag är.. när jag äter limpa med korv på så äter jag alltid runt korvarna tills det blir denna lilla bakelse.. Haha.

Puss o kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0