Love

HEJ,
Idag har jag varit på skolan och haft en ganska bra dag. Svenska först, och eftersom jag gjorde mitt föredrag 2:a först så hade jag inget annat för mej än att luta mej tillbaka och lyssna på alla andras föredrag. Engelska next, vi jobbade på, har inte så mycket att säga om. Slööjd!! Har börjat på en nessesär eftersom det tog slut garn så jag kunde inte göra klart min väska föränn dom fått hem mer garn... Men dom sa att dom skulle beställa hem garn på lovet så förhoppningsvis kan jag göra klart den här väskan innan vi far till Thailand<3. Sen hade vi lunch och läs. Sedan det bästa på hela dagen! Mission impossible med 8b på idrotten! Det var suuuuuperkul♥

Vi slutade dagen med No, vi jobbar med nån uppgift som vi sedan ska redovisa och ha ett prov på.. PROV PROV PROV hela tiden! Usch och fyyy! Men det var i alla fall min dag på skolan. Men när jag kom hem så kom jag ju på att idag har Lakriz blivit kastrerad och han kom inte framrusande som han brukar och hälsade på mej.. Så jag tänkte att han kanske var på promenad. (För korkad som jag är hade jag inte fattat att han var jätte trött och hade ont..) Så jag gick in och där låg han.. I sin säng och såg olycklig ut/ trött ut.. Lilla gubben.. Med tratt och allt. Hans ögon typ hänger och han kan inte stå på bakbenen.. Här kommer en liten bild på stackarn♥


Men nu ska vi inte tänka mer på hemska saker, eller i alla fall inte ni. Så här kommer en lite video som kommer glädja er. ENJOYY






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0