Moa är tillbakaa!

Som ni kanske har sett så har Moa varit inne och bloggat! Moe is baack! Haha. Håller inte riktigt med henne om att man kan se något positivt i läxor.. Men jag antar att jag bara lider av lite 8:an-depression..

Just nu sitter jag i alla fall och bloggar och chattar. Har nyss varit ute med Lakriz också. Känner mig väldig pigg för att vara denhär tiden på dygnet..? Var pigg imorse också, har faktiskt varit pigg hela dan! Vad har hänt med mig?

Idag är det i alla fall tisdag och vi har haft spanska prov idag.. Not very nice! Men jag skrev i alla fall på allt sen är väl allt jag kan göra att hoppas! HOPPASHOPPASHOPPAS!

Här får ni också en dagens outfit.


Kofta - Hm
Linne - Hm


Mjukisbyxor - Team sportia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0