MOA och AMANDA at THE moment!

YO, wazzuuup? Sitter just nu hos Amanda. Vi har gjort klart ett bildspel eller en film eller vad man nu ska kalla det. Bildspelet ska iallafall visas upp idag på våran fotbollsavslutning!!! Förutom att se på vårat genialiska bildspel så ska vi också dansaaaa, badaaa och såklart ätaaaa. Mums! Kommer att bli så sjukt kul. TAGGA!!!
Nu kom Amanda och satt sig här brevid mig. Hon har packat allt för dagen. Snart ska jag gå mina få meter hem till mig. För er som inte visste det så är det fem meter mellan vårat hus och 1 cm mellan våra gårdar. Det är ganska praktiskt för mig som är väldigt lat. Igår åkte jag förresten buss till stan när jag lika gärna kan gå på 15 minuter. Hehe....
Ja, nu var det sluttjatat för denna gång. Vi hörs. /GRANNARNAA♥
Ps. Här kan ni titta på några bilder på oss at the moment. NJUT AV VÅR SKÖNHET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0