Moa: Säg hallå till sjuklingen.

Nu ska jag försöka skriva ner mycket information med så lite text som möjligt, önska mig lycka till, nu börjar jag:

Söndagen spenderades med fotbollslaget på medlefors. Dagen bestod av mitt och amandas bildspel, glass, snack, afrikanskdans, poolbad, bullar, frukt, god middag, tal, prisutdelningar, dans, glädje, skratt och kärlek. Yeaah, så underbart kul, man kan ju inte annat än att älska mitt underbara lag. KÄRLEK TILL TUUSEN, KÄRLEK TILL ER ALLA!!♥

Har bilder från i söndags men blogg.se laggar så jag tog en bild från lagret som visar våran glädje!

Jag var förkyld när vi dansade afrikansk dans vilket gjorde att det blev värre, men det var det nästan värt det, för det var så otroligt kul! Men inatt dog jag av min förkyldning. Kunde varken andas med munnen eller näsan så idag har jag varit hemma från skolan på grund av sömnbrist och förkyldningen. Har varit en snabb sväng på sjukhuset, det skulle jag ha varit vare sig jag var sjuk eller inte. På sjukhuset tog jag iallafall prover för blodsockert, hjärn osv.. Och varför undrar ni säkert nu. Svaret är att jag har haft ont i huvudet i en månad och nu vill jag ha en svar på varför!

Huuh, då var all information nerskriven. Nu ska jag hålla mina tummar för att jag ska vara frisk imorgon. Vi hörs! /MOA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0