Redigering



Jag vet jag har redigerat denhär bilden många gånger men det är bara så kul att sen se skillnaden! Och dessutom är det en bra bild att redigera. Den har öppna ögon, öppen mun och man ser hela ansiktet. Jag har skaffat picnik premium nu och jag kan inte slita mej från datorn! Haha, joo, jag skojja bara. Men det är jätte kul.

Jag har faktiskt inte suttit vid datorn nått idag. Först var jag, pappa och Johan och tränade på Friskvårds Kompaniet och sen har jag duschat och sen varit ute. Idag har jag varit en duktig flicka!

Nu ska jag fortsätta redigera bilder. Har typ tusen bilder som bara ligger i arkivet och är fula och inte till nån användning. Ska börja lägga ut mer bilder från arkivet inte bara sånt som jag tagit nyligen. Men då får ni räkna med dålig bildkvalla för ja, om jag ska ta från arkivet kan dom vara riktigt ugly..

Oj, nu vart det visst massor med text här, jag som bara hade tänkt lägga upp bilderna.. Men det är väl bra antar jag att få skriva av sig lite. Och så är det ju om man börjar skriva nått så kommer man ihåg nånting mer och sen fortsätter det så.. Men nu ska jag fortsätta redigera! Puss o hej♥







Kommentarer
Postat av: Moa marklund

Amanda! Du är galet duktig! Bilden här ovan på mig och bilderna med halloweentema var skitcoola:O<3

2010-10-31 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0