Skola

Snart bär det iväg till skolan. Asså vi har seriös ett prov varje dag nu förtiden! Tror jag ska göra en ny kategori: Dagens prov...! Haha, nej. Dagens prov idag är i alla fall spanska prov och jag känner mej inte taggad.. Men vi får väl hoppas att det ändå går liiite bra.
Den här morgonen har jag typ varit jätte pigg, när väckare ringde tio i 7 så typ hoppade jag upp ur sängen gick direkt och tog på mej kläder och sen tog jag fram frukost till mej och johan. Pappa for ju igår till USA igen, och mamma skulle ha en pass och ska typ komma hem nu eller nått. Weird, säger jag bara. Brukar ju typ vara jätte trött och ligga kvar i sägen, men nej inte idag!
Aja, nu ska jag göra mej iordning för skola. Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0