SHIIIIIT

Åh gud.. Hade nästan glömt bort denna blogg, så längesen var det jag skrev. INTE OKEJ! Förlåt duktiga Amanda!
Men nu är jag jättetaggad på att blogga så nu kör jag igång igen.

Kan börja med att säga att skolan har börjat om. Och skolan är så jobbig. Igentligen inte själva lektionerna. Men allt är bara rörigt bland människorna om ni förstår vad jag menar.. Inte så kul iallafall!
Kan också säga att fotbollen är typ det bästa som finns just nu. Förutom musik. Åh, musiken. Har så många bra låtar att lyssna på just nu. Underbaart!!

AMANDA, SVARA PÅ MITT SMS! Har värsta planen för morgondagen. Planen kommer att dyka upp här sedan. Vi hörs. /Moa.

Ett kollage som gjordes för ett år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0