fotobooth bomb

♥Hejhej.
idag har det varit onsdag och det betyder slööööjd. Jag hade varit jätte taggad på slöjden sen kom jag dit och då gick det bajs. Då vart det inge kul längre...
Det andra som är värt att prata om är NO:n. Vi skulle dissikera... Usch. Jag trodde jag seriöst skulle spy. Jag, Alex och Ella satt därute och stirrade isället för att vara därinne och skära... Så himla omogna dom i vår klass är, det går inte att beskriva.. Det bästa med skoldagen har varit lunchen, hehe. TEX MEX BUFFÈ!!♥
Efter skolan så gjorde jag läxor. Vi har så sjuk mycket nu, Matte prov, engelska läxa, svenska ord, Boken om mig, spanska prov... Jag blir deprimerad när jag tänker på det!
Här kommer lite bilder från fotobooth som alltid kan lätta upp stämmnignen!
Hahahah. drogad på sista bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0