HEMMA

Hejsan nu har jag kommit hem från stan. Jag och Hanna for direkt efter skolan och det har verkligen varit kulkulkul!
Hanna SA till mig att hon skulle köpa mycket, men blev det så? Nej.
Istället var det jag som skoppade upp hela stan ensam. Okej, hon köpte ganska mycket men.. hehe.
Min köp var i alla fall:
Två nagellack från Lindex
♥ En ring från Lindex
♥ Ett grafitti nails nagellack från HM
♥ Ett par byxor från Gina Tricot
♥ Lite pyssel och grejs från Ådells

YEEY jag har äntligen köpt en ring som jag ÄÄÄÄLSKAR. Seriöst, jag har typ letat sen jag var 5.. Okej jag skojjade men nästa...
Ikväll försökte Hanna peppa mig på att fara på disco. Men.. Orkar jag, det är frågan? Vi skulle i alla fall smsa och höras om vi skulle fara. Har fortfarande inte bestämt mig...
Aja, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0