MOA BLOGGAR

Jag håller vad jag lovar, hej!!
Som Amanda skrev så var jag hos henne igår. En trevlig onsdagskväll med snygga dancemoves och pics. Längtaar tills Amanda lägger upp någon bild här.

Livet rullar på i samma takt som vanligt, det är mycket i skolan(nationella börjar på tisdag, OMG!!), jag hatar att stiga upp på morgonen, jag vill ha sommarlov och kunna göra vad jag vill.. Nu är det bara att kämpa på. Några månader kvar. Sedan är det sommarlov, jag går ut högstadiet och en ny skola väntar. Jag har sedan länge tillbaka bestämt vad jag ska gå för linje och nu längtar jag!! Kommer dö när jag ska lämna min skola och min klass, tårarna kommer att spruta. Men nu längtar jag efter något nytt!

Ikväll blir det fotbollsmöte och träning. Ska hinna träna på några glosor också innan en ny dag med onyttigheter väntar. Ja, jag har onyttig vecka istället för nyttig, hahahahah!! Vi hörs. /MOA.

Jag bjuder på lite bilder från foto med Joffiee in thaaa studiooooooooo. Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0