Amanda har problem...

HEJ
idag har det varit ännu en pluggar dag. Det kommer seriöst ta död på mig... Vi har både SO arbetet som ju ALDRIG blir klart. Och sen är det ju också den där Boken Om mig och spanska läxan. duuh..
En bra sak med idag var att mamma hade köpt hem semlor! Fråga mig inte varför men vem säger nej när dom väl är hemma i kylen när man kommer hem?
MUMS!!
haha! Medans jag posade för kort så satt Johan bakom kameran eftersom han vägrade vara med på kort..
Nu ska jag nog hoppa i säng. Jag är väldigt väldigt trött. Har varit helt rastlös hela dagen. Har knappt kunna sitta still och sen när jag kommer hem, fikar lite och pluggar så blir jag helt slut. Undra om det är undermedvetet för att jag vet att jag måste plugga..?
Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0