Bilder från Koh Hai, Koh Muk, Koh Kradan och Koh Cheuw

Hejsansvejsan igen.

Jag hade ju sagt att det inte skulle bli mer bloggande men så kom vi hit och så fanns det ändå internet. Så här kommer bilder från dagen 4 islands trip. Alltså som ni ser i rubriken var vi i Koh Hai, Koh Muk, Koh Kradan och Koh Cheuw. ENJOY.

kan varna er att det blir en riktig bildbomb!! DET VAR SÅ FINT PÅ ÖARNA!

           

På den 4:e bilder är vi på Koh Muk i The Emerald cave. Det var jätte häftigt, man simmade in genom en liten grottöppning som var cirka 80 meter lång och kom ut i den lilla gläntan ni ser på bilden. Det var öppet upp så man såg himmelen och solen lyste därnere. Förr i tiden så bodde sjörövare där och gömde sina skatter..

Imorgon så ska vi ha en hel slappar dag och njuta till fullo av den sista dagen på Koh Hai innan vi drar vidare til Koh Kradan. 5:e bilden är från Koh Kradan så ni kanske förstår att jag längtar. Hihi.

I mitt förra inlägg så skrev jag ju att vi hade haft lite dåligt väder. Men sedan vi kom hit så har vi inte haft en enda dålig timme. BARA sol, sol, sol, sol och än en gång sol. Det uppskattas verkligen!!

Men detta nog sista inlägget tills om typ en vecka eller några dagar till vi är tillbaka till Koh Lanta. Så puss och hej till dess. Ha en superbra dag.


Kommentarer
Postat av: Linnnea

haha när det var nio dagar till jag skulle hem så satt jag i solstolen hela tiden och lägtade hem och tjurade(a) gör inte det misstaget, ta vara på ALLA dagar!!

Ha det så bra sista tiden<3

2011-01-04 @ 18:32:32
URL: http://viddeboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0