HELLO FOLKET / MOA

Föör det första tänkte jag säga: COOLA BILDER AMANDA OCH ALEXANDRA!!!

Igår var jag på pyyyjaaamaaspaartyyy hos Felicia som fyllde 16 år, 16 ÅR!!!!!! Omg. Vi var massa folk och dansade och lekte lekar. Trevligt. Här kommer tre pics!
GRATTIS FELICIA!!!

Idag blev det en dag på stan med Emma och Linnea. Vi kollde på secondhand och åt lunch på ett så lyxigt ställe som Frasses. Sedan var det dags för träning. Jag var på så dåligt humör att jag ville gråta hela tiden, ehhh?? Tror att det blev för lite sömn inatt.. Men ikväll ska jag vara på bra humör!! Jag och Ellen ska till Agnes Lundmark. Efter ett tag kommer även Maja Westin. Vi ska ha myskväll och vi sover även hos Agnes. Suupeeer!!!
Ha en bra kväll. /MOA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0