I'm back!

AMANDA IS BACK IN SKELLEFTEÅ!

Jaa, nu har jag och resten av familjen klarat av den långa resan från kära Koh Lanta. Totalt tog det ungefär ett dygn av resande. Så nu är hela bunten jetleggade...
Vi kom i alla fall till sjungande runt 3 tiden. Sen for vi och lämnade tillbaka hyrbilden som vi åkte från luleå med och sen for vi och hämtade den lilla byrackan. Åhh.. det var så kul att se honom igen! Jag tror aldrig jag har sett honom vifta så mycket på svansen... Lakriz♥
Imorgon ska jag och fotbollslaget spela futsal semi mot Mariehem. Och om vi sedan vinner den matchen blir det senare på dagen final! ..undrar hur jag kommer klara av att spela imorrn..

Nu ska familjen Wallin slappa. Pappa är och handlar, sen ska vi väl äta lite och sedan kommer det stora utmaningen att försöka hålla sig vaken till åtta..
Önska mej lycka till.
Puss
Ps. I Thailand är klockan cirka 23.45 nu.. Hehe ifall ni ville veta varför det blir en utmaning att hålla sig vis vaket tillstånd till 8.. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0