Koh Hai

Hej alla glada. Idag har det varit ännu en dag på stranden men skillnaden idag gemfört med igår är att idag har det varit massor med efterlängtad sol. Soool. Såå underbart det har varit idag.
För det har regnat några dagar nu, asså inte mycket, men lite skurar här och där... Det var inte så populärt i familjen, kan jag säga.

Nu har vi i alla fall haft en härlig vecka här på Koh Lanta och nu ska vi dra vidare till Koh Hai. Där ska vi bo i 4 dagar och sedan 3 dagar på Koh Kradan. Vi ska bo på en vit sandstrand med ljusblått, klart hav. Och SUPERBRA snorkling. Koh Kradan är faktiskt känd för sin snorkling. Tummen upp.

Så dethär blir ju kanske som ett hejdå. Eftersom ute på öarna finns ingen internet uppkoppling.. Så jag kommer inte kunna blogga, msna eller svara på kommentarer. Jag kommer vara så gott som okontaktbar. Fast i min lilla bubbla långt borta i det okända.. Omsluten av växtlighet och värmen. Haha. Men om en vecka kommer jag att vara tillbaka på Koh Lanta. Och då ni! Då ska ni få se på bilder!!

Just nu sitter vi och ska äta våran sista middag på kära Picasso. Ikväll känns det väldigt lugnt om man gemför med igår... Nyårsafton i Thailand. DET är grejer det.. Jag tror aldrig att jag har varit med om så mycket fyrverkerier. Om man räknar alla som jag nånsin hört är det här mer... HELT SJUKT VAR DET. Det var också Thaishow och dragqueenshow.

Här kommer lite bilder från vår hysteriskt roliga kväll igår.











GOTT NYTT ÅR!!!♥

pussåkramispåer


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. Hahha varsågod, men om Johan eller Gert (eller vilken kille som helst) ska säga det så måste han säga "kap" på slutet istället för "kaa" !!!!

Du är också saknad!!

2011-01-02 @ 19:15:24
URL: http://viddeboii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0