Mohahahaa skadeglad!!

haha.
Imorgon börjar ni skola. Hahahaa.
Det gör inte jag. Mohahahhahaa

Hahaa...ha..ha..


HEJ gott folk. Idag har det varit ännu en dag med sol, bad och slapp. Idag har vi spenderat det mesta av vår dag på en färja från Koh Kradan tillbaks till kära Koh Lanta.
Så nu sitter vi än en gång och myser på Picasso. Dessutom är det här sista dagen vi har pappa vid vår sida.. Imorgon far han nämligen till Malaysia och jobbar. hur ska vi klara oss?.. hihi

Nu har det börjat närma sig slutet på denna extremt fina, underbara, superbra semester.. BUHUUUUUUUUUU. Jag vill INTE hem. VILLINTE!! Det är bara en i vår familj som har börjat längta lite hem är BAJSjohan. Hur kan man längta hem?
Johan - Tänk på Lakriz, snön, skidorna, kompisarna...?
Amanda - Tänk på sol, bad, värme, shopping, god mat, underbaara thailändare...?

okej, jag kan väl erkänna att jag också längtar lite efter Lakriz och kompisar. Men ändå? Tre till veckor skulle inte skada.. hihi. Och jag längtar definitivt inte efter -25grader..!! ucshucsh...

Nu ska jag äta pankakan som jag beställt. Mums. Vi ses.

  

tre bilder som har tagits på Kradan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara - 3 grader idag.... haha;)

2011-01-09 @ 17:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0