Roligt

Hejsan. Igår var jag ju på DM-match i Umeå, och jaa jag kan väl säga att det kanske inte ha varit mitt smartaste drag.. Eftersom jag var lite krasslig igår, det + en innomhus match med högt tempo, dålig kondis och kvav, varm luft = inte bra.. Idag är jag både hostig och har ont i halsen. Bad.
Har varit trött och inte på det bästa humöret hela dagen, eftersom jag kommer vara hostig första dagen på skolan. Och eftersom det är första gången på cirka en månad jag träffar mina kompisar ( minus dom jag träffade igår ) så kommer jag antagligen att skratta.. och när jag skrattar.. hm. Då kan man säga att jag får världens hostattacker.. Inte bra.
Hm.. skola imorgon.. hm.
Har varit lite sur för det.. Men så kom jag på nu på kvällen att jag kunde pigga upp mig själv med lite skojjsiga videos. Och det blev verkligen en succé! Jag, pappa och Johan skrattade som galningar åt alla roliga videos. Här kommer några av dom.


Den andra videon är bara så sjukt kul när han sätter sig upp i bilen och skriker ( 0:55 ). Då dog jag seriöst!
Det lättar verkligen upp stämningen med roliga videos. Så nu är jag ganska glad igen, livet är ganska ljust.. hehe

Kommentarer
Postat av: Linnea G

jag tycker att den första var grymt kul, har sett den tre gånger!:D:D:D

2011-01-17 @ 18:15:44
URL: http://ziggesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0