high five på du!

Tjollahoppsan! Amanda här.
Idag har jag varit med Cecilia. Riktigt skojjsigt hade vi! Jag fotade både henne och hennes katter och det blev fina kort med vår solen och allt! Lite svårt var det med katterna, dom bara sprang iväg hela tiden ju..!
Imorgon är det ännu en dag med sportlov och jag, Johan och pappsen tänkte fara iväg och åka skidor i kåge. Jag vet inte om det är det roligaste man kan göra, men om man har med sig sin kamera och gott fika blir det nog HELT okej! Haha.
Har också en liten nyhet att berätta! MOA LÄS DETTA!! Det är nämligen så att Moa (äntligen♥) har slutat bita på naglarna och när jag kom hem så konfronterade jag då mamma, eftersom hon lovat mig och Moa manikyr när båda slutat bita! Nu blir  det dyrt för mamma. VI SKA FÅ MANIKYYYYYR!! Haaaaaaaapyfaaace! YES!!

Så Moa det är väl bara att vi börja planera ett datum och sedan ska vi blir finfinfiiiina!

puss och kram allihopa, vi ses!




två höstiga bilder från i höstas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0