Amanda:

Heej! ;)
Idag har jag varit på skolan och haft en ganska okej dag... :) Vi hade först svenska sen Idrott som är det roligaste ämnet men idag pratade vi bara för att det var första lektionen med våran nya lärare. Sen hade vi Engelska med våran lärare krister. Han är vikarie för våran klassföreståndare,börje som är sjuk...:(:( Han har typ en början på en cancer...:'( Men han valde att ta bort den nu så att det inte skulle bli cancer och han hälsar att han mår perfeckt!! :D

Aja efter engelskan hade vi lunch. Det var potatisburgare! Ganska gott... :)
Spanska sen. Våran lärare är typ lite konstig för hon kommer inte ihåg om vi har läxa, och hon lånade ut min linjal, och när jag frågade vem hon lånade ut den till då visste hon inte...!
Sista ämnet var NO... Jag tycker att det är sådär kul... Men idag var det jätte kul! Vi fick vänta ett tag för att våran lärare skulle komma för hennes dotter som är 10 år hade ramlat och var tvungen att fara på sjukhus! :O

Sen fick vi kolla i mickroskop på djur som lever i torkat gräs. Hon hade lagt höet i vatten och det var alldelens brunt! Blää!
När vi kollade så simmade det omkring massa äkliga djur som var pytte små!

Efter skolan var jag men min bästa kompis Linnea och sen var jag med Anna! :)
Nu har jag bara tagit det lungt... Och suttit framför datorn och tv. ;D

Men nu ska jag gå!

Seeya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0