Amanda: Fotbolls träning!

Hejsan;) Idag var det den sämsta dagen på skolan... Fredag. Vi har läs 2 gånger, svenska, engelska, No och sist har vi typ världens längsta So lektion!
Men efter det var det kul! Vi slutade ungfär 10 över 3 och då for jag Elin och Anna på fotbolls träning! :) Men eftersom att vi var där ungfär vid 15 över 3 och träningen börjar 4... var vi tvungna att vänta ett tag! Vi fikade och hade det jätte mysigt!
Sen vid ungefär 20 i 4 kommer våran tränare peter, på sin 1000 år gamla rost cykel som tjuter som en syren och säger kolla Anna och så sladdar han ett rivmärke i gräset! Vi skrattade jätte mycket när han sedan vände om och ropade Amanda kolla och stegrade på framhjulet!
Vi började träningen med teknik cirkeln (orkar inte berätta vad det är ;)) sen gjorde vi en skott övning och jag sköt för först gången, typ, bra med vänstern! Efter det en passnins övning som är jätte kul, och sedan det roligaste: Spela!
Vi delade upp laget på hälften och sen spelade vi. Mitt lag förlorade med 0-1.

Nu sitter jag hemma vid datorn och är inne på msn och skriver det här! ;)
Men nu måste jag gå!

Seeya! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0