Amanda:

HejhejPådejdej!
idag har jag haft fullt upp. Jag och Moa har fotat gärnet imorse, med ny systemkamera och glatt humör kom
jag till Moa 10. Kl. 11 for jag till vitbergsbacken med Christoffer Segestetd. Det var inte mycket folk där, eller dom flesta satt inne.. Så det var aldrig kö i liften och man var alltid själv i skogsspåren och i pisten var det kanske 4-5 personer. Det är det positiva med att det är 15-... Sen finns det ju också negativa saker... Som att man håller på att frysa ihjäl om ansiktet, tårna och fingrarna!
Nu har jag typ just kommit hem och jag håller på att tina upp här i soffan.
Det var min dag ganska kortfattat. Nu ska jag släppa ut Lakriz så att han får göra sina behov..:)
Tack å hej, Leverpastej.





/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0