God Jul!

Hej, Igår var det julafton. Sorry att jag inte kunde skriva vi skulle fixa alltmöjligt här hemma, pepparkakshuset skulle bli klart, vi skulle baka två kakor och much more...
Vi var hos min kusin och min morbror och Åsa. Vi hade en riktigt god jul middag med köttbullar, skinka, potatis, egg med räkor, janssons frestelse mm...haha jag trodde jag skulle äta ihjäl mej!XD
Sen var det dax att öppna paket. Jag fick örhängen, ett målar kit med oljefärger, en film och en morgonrock som jag har på mej nu! Det var mer också men det kommer jag inte ihåg just nu..:)
Mamma fick en tunika av mej och pappa fick en chocklad ask och ett par slalomglasögon. Johan fick harry potter 6 som vi kanske ska se idag!
Julen blev väldigt lyckad om jag säger så.
Och nu är det ju snart midsommar, Bara 6 månader kvar... Hahah
God Jul på er nu ska jagfortsätta mysa i min nya morgonrock.. hahaa
GOD JUL
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0