MOOA: PARTY

Igår var jag på födelsedagsparty hos Amanda. Det var jättekul! Först åt vi tacos sen var vi faktiskt och bowlade, det var väldigt längesen jag gjorde det. Jag vann över alla! Haha. Sen for vi hem till Amanda och där fikade vi och sen körde vi lite tokiga lekar. Vi körde den här leken när man ska doppa huvudet i vatten och försöka bita upp äpplet och sedan doppa huvudet i mjöl för att hitta en sockerbit. Haha, det var riktigt roligt men väldigt eckligt..!;) Mitt lag vann! Sen skulle vi stoppa på så många bilar i ansiktet som möjligt. Jag stoppade på ALLA, jag vann! Men Linnea var 1 bil ifrån att vinna så man kan säga att hon också vann, haha. Kvällen slutade vid 10 med ett kladdigt ansikte, tre vinster och med en glad min! Hihi. Grattis i efterskott Amanda och tack för att jag fick komma på kalaset!:D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska försöka klura ut vad jag ska köpa till alla i julklapp. Kommer jag på något ska jag kanske på stan. Vad ska ni göra idag/idag? Kommentera gärna.

Någon mer än jag som ääälskar björnbröder och låtarna som spelas i filmen:]?
Jag sitter och lyssnar på låtarna just nu, dem är ju underbara, hihi.

Det snöar ute och på marken ligger ett tjockt lager snö som jag hoppas stannar kvar hela julen. Ingen jul utan snö, eller hur? Nu ska jag inte sitta och slöa här mera, hejdå!
/MOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0