Amanda: SO...

Hejsan, Imorse, kl 5.30 for pappa till USA för att jobba, han jobbar på Ascom och han rese ganska mycket så jag är ganska van... Han kommer hem på torsdag mitt på dan nästa vecka.
Idag har vi haft den sämsta dan på skolan, Fredag..
Det tråkigaste idag var nog den sista lektionen, vi hade So, Men det var ingen vanlig SO. Vi skulle prata om mobbing, trobbing(fråga mej inte vad det är), diskriminering, trackaserier och kränkande behandling...
Det är inte så att jag inte bryr mej men en timme och 10 minuter?! Man blir inte lite trött på att bara sitta där på sin stol och diskutera om vad som är kränkande...!
Men nu är det i alla fall helg och jag ska bara slappa hela helgen! Njaa.. inte riktigt, Har fobolls träning på söndag i tältet med -95:orna. Det ska bli kul, men det är bara så himla kallt där inne man fryser typ sönder lungerna på insidan..
Nu har jag äntligen fått tillbaka min bok från rebecca: Ljudet av ditt hjärta.
Jag hade lånat ut den till linnea och så hade hon läst den och sen lånat ut den till rebecca utan att fråga mej! Sen fick jag tillbaka den ett år senare(inte fullt så länge..)! Plus att den är ganska söndrig nu...
Nu ska jag i alla fall ta och läsa den! ÄNTLIGEN!
HEJDÅ EVERYBODYYY/ AMANDA


Länktaaaaaaaaaaaaar till juuuuuuuuul<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0