HejAlla:)

Hejsan, ojojoj nu har jag typ inte skrivit på typ hundra år, har inte haft tid osv. Men jag har i alla fall firat fars dag med hela stora kära familjen.
Dagen innan det, alltså på lördag, var jag med Linnea V och vi såg en film på kvällen, Barnhemmet en skräckfilm... Huuh den var jätte läskig..:O
Tur att jag inte var ensam utan med Linnea plus hennes lilla syster och hennes kompis. Sen sov jag över där och på morgonen hade vi träning, eller det var kanske inte morgon för er men för mej kändes det som om klockan var typ 9 när den var 1...:) Senctränade vi i tältet till 2, Hade badminton halv 3. Sen klockan 4 var jag helt slut...
Ville typ gå och lägga mej, men det gjorde jag inte, utan firade istället pappa. Han fick inga paket men tulpaner, kort, tårta och en mysig middag med familjen!
Idag har det varit en vanlig skoldag, och allt var likadant som när jag for hem i fredags..:P
Nu ska jag gå och träna spanska läxa det är typ ett test imorrn och vi måste plugga så vi kan typ siffror 1-39, hälsningsfraser, frågeord, klockan, kläder osv...:S Det blir inte kul...
Men ikväll kl.8 har vi i alla fall träning på brännan, Vi ska spela innebandy! DET ÄR JÄTTE KUL!

Hejdå ha det bäst!:P


Fotbollsprooofs<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0