Amanda:

Hejsan, idag har moa gjort en jätte gulllig desine till bloggen för vi har haft lite besvär med att den inte har synts...:s
Idag har vi haft två jätte roliga ämnen, Musik och Slöjd. Och dessutom slutade vi 20 i 2! :):)
Efter skolan slappde jag fr jag är jätte trött och jag är fortfarande lite sjuk.
Nyss åt jag en super middag! Tacos!! :D Pappa ringde och dom ssa att dom hade varit och spelat vollyboll på stranden och nu skulle dom äta middag på en resturang och med en jätte stor efterätt... Ohhhhh vad jag är så aviiiiiiiiis!
Nu sitter jag med brodern i soffan och tittar på tv, det är nog inte lika skönt som att vara i turkiet, men det räcker för mej:)
Heeeeeeejdåå//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0