Amanda: Teknikskola:):)

Heej!
Idag hade vi glosförhör på spanskaorden jag skrev i ett tidigare inlägg. Jag hade alla rätt!! :D:D Jippee!
Sen efter skolan så tog jag fika och sen så cyklade jag till Linnea för vi skulle på teknikskola. Vi plockade upp den andra Linnea också och sen så for vi till kaplanskolan.
Där träffade vi Vickan och Elin som redan var där, eller Vickan kom med bilen just som vi låst cyklarna..:)
Sen så hade vi samling med den finske Tikkanen som säger P isället för B så det låter ganska kul..;D,
Sen så tränade vi på en massa dribblingar och finter som var lite repetition på förra året. Sen gick tiden fort och helt plötsligt var det typ slut...
Vickan for lite tidigare för hon skulle iväg nånstans så när vi kom till omklädningsrummet så hittade vi en jacka som Elin trodde var hennes så vi tog med den, och nu ligger den i säkert förvar i min påse i hallen.
Elin, Linnea och Linnea skulle på träning ungefär 6 så dom hade ganska brottom.
Jag har hjälpt mamma med maten nu och vi ska strax äta.
HEJDÅÅ/amaaanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0