Moa: LÄXOR!

Hej, har inte skrivit på ett tag nu. Jag hinner verkligen inte för jag har 1000606060898 st olika läxor. Fysikprov, matteprov, mvg uppgift i so, spanska glosor, spanska meningar, engelska glosor, engelska texter, svenska glosor och musik uppgift. Säger bara en sak: JOBBIGT!
Men nu är det ju snart lov så jag kommer att få vila snart och det blir skönt.

Idag gjorde jag bort matteprovet. Det gick varken bra eller dåligt, jag vet inte riktigt. Men det får jag ju se när jag får igen provet. Det kommer att bli spännande, hoppas såklart på det bästa!

Nu ska jag sova höll jag på att säga, hah! Nä, jag ska plugga lite till och äta middag. Vi hörs någon dag, när jag har tid. BYEBYE!

Åh,  där var det sommarlov och man kunde bara ta det lungt. Chilla i solen vid polen, haha!;)
(Mycket vacker bild.. Hehe:]:]!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0