Amanda:

Heej!
Idag var det den tråkigaste dan på skolan! Varför måste det vara fredag??
Men som tur var så hade vi inte so, den längsta lektionen, för ulla våran lärare var borta.
Efter skolan for jag till linnea, vi åt klämmackor som fika. Mmm! :D

Sen bytte vi om och for på fotbolls träning, det var som vanligt jätte kul! Och vi körde massor med olika övningar! ;)
Sen cyklade jag hem med moa, och jag fick låna lite vatten... (typ hela flaskan) för att jag inte hade nån... :)
Jag cyklade till linnea för att hämta mina skolsaker som jag lämnade där när vi for till träningen.

När jag kom hem så var jag ensam hemma så jag ville göra mamma och pappa glada så jag tänkte att jag kunde städa lite...
Jag damsugade och torkade golvet, städade bort alla talrikar och bestik och allt från köket, stoppade in i diskmaskinen, ställde allt i sin ordning, dammade mattorna och sen tog jag en macka ;).
Pust... Ganska kul ändå... ;D Hihi
Men nu måste jag gå så jag slänger in två bilder.

En bild jag tog i sommras.;)

En till bild jag tagit i sommras.;)


Ha en bra kväll.

Seeya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0