Amanda: HejBloggen!

Heej!
Idag är det ju skoldag men jag är fortfarande sjuk så jag är hemma...
Igår hade jag 38.1 i feber och mådde jätte dåligt. Och som ni kanske vet så gör man inte så mycket när man är sjuk och det är samma för mej... Jag har tittat på film, tv, dator fotat, kört eyetoy, ritat... Det låter kanske mycket men tänk på att det är på 3 dar...:(
Åhh... jag vill inte vara sjuk längre...! :( Jag länktar efter kompisarna och fotbollen och skolan faktiskt...Hehe! :)
Igår åt vi tacos med hela familjen det var jätte mysigt. Sen så körde jag och Johan eyetoy typ en haltimme, för sen så skulle vi göra efterätt! :D MUMS!!
Det blev glass, sås och sommarkaka, en kaka som vi fått reseptet av Anna, Moas mamma. :)
Sen på kvällen såg vi en film som heter The little Raskels, är det nån som har sett den? :P
Det blev en ganska bra dag men tänk på att jag gick på alvedon... :D
Jag  mår lite bättre idag men... jag har typ tappat rösten!! :O Usch!
Jag ska gå och ta frukost nu så...
...Seeya! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0