Amanda: Längesen

Heej!
Nu var det länge sen jag skrev. Jag blev frisk på Onsdan och då gick jag i skolan. Då hade vi bild och det var jätte kul, typ det ända roliga..:) Idag var det många roliga saker, mina frienda såklart, Musik och slöjd + att det var den kortaste dan idaaag! :D
Efter skolan for jag, elin, linnea, linnea och becca hem till en av linneorna;) fast vi cyklade inte alla tillsammans, först for elin och linnea g hem till linnea g, sen typ nästan direkt efter kom jag, ganska länge efter det kom linnea v, och sist kom becca. Jag elin och Linnea g var först ute med zigge linneas hund, och sen började vi på ett pussel, och så småning om kom ju alla tillsist;)
Har typ inget mer att skriva nu... joo det var en sak till.
Efter maten ska jag kanske vara med linnea v.. om hon får för sina föräldrar:) HOPPASHOPPASHOPPAS!!
Hare braa!
Seeya!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0