Moa: Hihih.

Hejsan! Idag har det varit den tråkigaste dagen på hela vecka. Åh, ville nästan gråta när vi hade spanska, klockan var 2 och vi skulle ha ännu en till lektion efter det. Urs! Jag slutar 10 över 3 varje dag utom måndag. 10 över 3 är en hemsk tid! Svenskan var typ den enda roliga lektion idag. Vi skriver deckare på svenskan och det är kul! Men snart är det nog inte lika roligt länge, när man kommer in på det jobbiga. Men jag ska njuta så länge det varar! Haha.

Hörde att 7orna skulle sjunga gubben noak för musiklärarna. Då började jag tänka på när jag skulle göra det. Haha, riktigt hemskt! Jag tog det på väldigt stort allvar(I onödan!). Tror att det gick bra. Men man vet aldrig, musikläraren seger till typ alla att dom är bra ;)

Nu ska jag göra en plättsmet. Hejdå. /MOA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0