Moa: Jag vill, jag vill, jag vill..!

Hejsan!
Idag har jag sett på både hockeymatch på tv och fotbollsmatch live. Hockeymatchen var tv-pucken. Min kusin är med!! Fotbollsmatchen var P95. Jag har också skaffat spotify. Yes! Det är bara såå braaa.. Man kan lyssna på vilken låt man vill och skaffa spellistor.

Nu har vi främmande. Vi ska äta min favorit mat och till efterrätt en väldigt god kaka som jag har bakat;)!

Imorgon har vi match mot Kåge hemma. Jag är förkyld så jag kanske inte kommer att kunna spela.. Asså åh, jag vill verkligen vara med!!! jag vill, jag vill, jag vill...! Känner till och med på mig att vi kommer att vinna! Hihi.

Nu ska jag gå och vara social. Krya på dig Amanda! Hejdå. /Moa




3 bilder ifrån Mallorca 2009. Det var så kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0