Glad Påsk!

Hej och glad påsk till er alla!
Idag är det skärtorsdag, sista skoldan, och början på ett riktigt väl behövligt lov.
Idag har jag påsk städat mitt rum och jag har målat ägg. Ni får några bilder sen.
Det är ju också första april idag och jag är förvånad att lärarna inte har kört nått aprilskämt på oss idag.
Jag har själv inte lurat eller blivt lurad idag.
Påsk stämningen är verklingen på topp här hemma, vi har pyntat så hela huset ser ut som ett påsk ägg! Allt är gult och det är kyklingar överallt.
Nu har AIK spelat klart första Semifinalen mot HV71 och resultatet blev 0 - 2 till HV71... Men det var jätte nära att Melker Karlsson(tror det var han i alla fall..) gjorde ett mål för skellefteå när det typ bara var ca 5 sek kvar av martchen!
Nu ska jag och Johan ta lite fika och sen sova. Jag är verklingen hur trött som helst, gud va skönt med LOOOV!!
Här kommer lite bilder från huset mitt.
Glad Påsk!!♥
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0