MOA: JAG VILL OCKSÅ VARA UTOMLANDS!!!!

Jag är trött. Jag sover typ tio timmar per natt, men jag är ändå helt fruktansvärt trött hela tiden. Ikväll har jag legat på min säng. Jag har tänkt ungefär varannan minut att jag ska ställa mig upp och hitta på något. Men när jag väl fick mig från min säng hamnade jag vid datorn. Såg Amandas blogginlägg. Jag tror jag dör! Alltsåå... Jag vill också vara i Thailand...  Nu ska jag drömma mig bort till Spanien, det var så otroligt härligt där. Här kommer lite fina pictures.

Har varit i Spanien, Mallorca, två gånger. Detta var våren 2009. Nu ska jag titta på resor! Hur underbart skulle det inte vara att åka utomlands nu på en gång? Åh.. Lycko dig Amandaaa!!!!
VI HÖRS!! HA DET BRA AMANDA!! /MOA.


Kommentarer
Postat av: ♥ E L L A O T I N A ♥

FRÅGESTUND PÅ VÅRAN BLOGG!

Fråga vad du vill :)

2010-12-29 @ 00:12:15
URL: http://ellaotina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0