Amanda:

Hej.
Sjuklingen som talar...
Okejj, jag har inte blivit sämre än i torsdag eller igår men jag vet inte om jag har blivit bättre heller...?
Men jag har orkat med att vara ute, busa med Larkriz fota och äta mat ute. Jag har också hunnit göra en Alla ♥ dag present till min kära broder. Mamma ska också få en present och samma sak med pappa och Lakriz.
En till sak jag har gjort idag är att börja läsa min bok som jag fick från mamma för typ ett år sen..
Trörst, skriven av Richelle Mead. Den är faktiskt ganska bra jag har kommit in i den och jag har typ läst halva boken på en dag nu:D.
Ikväll är jag och familjen bjudna på middag hos Grahns.
Men nu ska jag fortsätta läsa lite, SES.
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0