Amanda: Fotboll

HEJ. Idag har vi haft en gaanska bra dag, vi hade idrott plus att vi slutade 10 över 2:P, Det gör vi varje måndag, men idag kändes det som en extra kort dag.
När jag gick hem skulle Johan(brodern) vara med Nils, då kom jag, Elin och Linnea V på en jätte fin sång/rim/eller nått: Johansson är Johans son!xD
Vi gick bakom dom och skratta åt det där, jaa ni vet ju hur man är när man får gå hem från skolan, helt uppspidad.
Haha, i alla fall, när jag kom hem har jag typ rensat hela mitt golv från kläder, kamerablixtar, klämmor osv...
Efter det så övade jag på nåra trumpetlåta, jag har 3 psalmer. Ahhh, det suuger, dom har ju ingen takt...
Ikväll har jag träning och jag ska snart ringa/smsa Moa och fråga om vi kan gå elr cykla till tränigen, Vi kanske får lyx och vi får skjuts av Roger.(Han är tränare och dom är ju så lata så dom åker bil;).)
Just nu: Mamma sover, Pappa jobbar, jag busar med Lakriz och johan äter middag vid tvn.
HEJDÅ.


/A

Kommentarer
Postat av: Viddeskvidde:P

MEN! psalmer ROCKAR ju!!!!

BEREEEEEEED EN VÄG FÖR HEEEEEEERREN!!

2010-01-25 @ 16:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0