Amanda: Lugn dag?

Hejsan. Nu ska jag berätta min "Lugna dag". Efter typ 2 minuter efter jag hade skrivit det förra inlägget så ringde Anna och frågade om jag ville åka med henne på vitberget, eftersom att jag inte hade nått annat för mej så sa jag ja. Så då var jag lite stressad och jag var typ klar med allt 20 i 1 och då kom dom och hämtade mej.
Vi hade skidor för vi ville nörda skogsspår, och det har vi gjort. Anna hade fått nya pjäxor och nya stavar coch dom var riktigt snygga. Vi fikade två gånger eller en gång och sen en gång värmde vi fötterna, och jag skulle igentligen köpa en bilpåse med kassan funkade inte...
Sen kl.4 kom pappa och hämtade oss. Nu ska jag duscha och sen vid 6 tiden är vi bjudna på middag hos några kompisar.
HEJDÅ.


AnnaDampBarn♥
/A

Kommentarer
Postat av: annadampbarn=)

haha snygg redigering men inte så snygg bild på mig...=P

2010-01-23 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0