Amanda: UteISnön

Tjenahoppsan. Idag ska jag vara duktig på att skriva här i bloggen för jag har inte så jätte mycket för mej. Jag och Moa har varit ute i snön, vi har varit vid snöhögen bredvbid dagiset. Hon skulle typ iväg och handla för hon och några till skulle laga mat ikväll eller när det var. Moa tog lite bilder och hon filmade så vi får väl hoppas på att hon lägger ut det sen, Eller så inte..hehe. Jag ska också äta snart, det blir rester: Ägg, Nudlar, Grönsaker och en macka.
Just nu lyssnar jag på Taylor Swift med "Love Story" och "You Belong with me" på spotify. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag jag ska nog, slappa och ikväll skulle vi kanske bort. Och som sagt ska ni få veta vad "slappa" betyder, för jag ska nog lägga in inlägg ikväll också.:)
Nu är klockan 12.58 och jag Amanda ska logga ut. Haha
HEJDÅ.
Före
Efter

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0