Moa:Ska vara duktig på att skriva nu!

Nu har Amanda varit så duktig på att skriva här, jag ska också försöka vara duktig nu!
Idag har jag vaknat, ätit frukost och inget mer. Snart ska jag på fotbollsträning. Det är i tältet idag, superkul! Sedan efter träningen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är ju söndag idag och det brukar vara min slappardag så det är nog det jag kommer att göra. Fara på bio skulle vara en trevlig grej att hitta på idag! 

Nu ska jag ringa Amanda och säga att hon kan åka med mig till träningen sen ska jag byta om och sen fara på träningen! Jag ska vara jätteduktig och skriva mer sen idag så vi hörs! /MOA



Tre bilder från förra vintern on ''the mountin''!;) (mobilbilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0