Åh fy, jag är så mätt att jag kommer spricka...

HEJ.

Idag så har jag idag:

Varit på nån konfa info, sett Avatar, Ätit godis och kakor... Jag är tveksam om jag kommer orka träna ikväll jag kommer seriöst att spy... Men man får väl försöka.  Efter vi hade sett Avatar i slutet av dagen så hade vi en lite överraskningsfest för Bitte (vår klassföreståndare) eftersom hon ska sluta i vår klass och då hade vi bakat och Börje (vår andra klassföreståndare) hade fixat saft och glas. Imorrn ska hela 7:an och 6:an iväg på vitbergs och på onsdag och torsdag har vi elevensval, jag ska ut och paddla med Linnea G och Elina, och några fler. Och på Fredag är det sedan skolavslutning, så denhär sista veckan är som bara en slapparvecka. Men nu ska jag gå och vila magen lite...;)♥

Ciao.


Bara 4 dagar kvar till skolavslutningen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0