Camilla och Freja kom och hälsade på

Hejhej, nu har vi slutat skolan men det var en ganska lugn dag och vi slutade tidigare än vanligt. Efter lunch hade vi lite engelska och sen så hade vi svenska och skulle visa upp filmerna. Våran film vart super bra förutom att ljudet krånglade... Vi fick också se dom andras filmer, dom var också bra. Efter svenskan hade vi so, där hade vi redovisning på våran tågluff, jag och Linnea hade redovisat i Onsdags men dom som inte hade gjort det då fick göra det idag. När jag kom hem så såg jag att Camilla (min kusin) och Freja (hennes barn) hade kommit hit. Dom bor igentligen i ö-vik så det var en kul överraskning. Men dom stannade inte så länge Camilla bytte blöja på Freja och tog en korvmacka och sen for dom. Men jag tog lite bilder på Freja, här kommer dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0