En vanlig dag i mitt liv

Hejsan svejsan,
Nu så har jag kommit hem från skolan och tränat trumpetläxan, jag har konsert imorrn, har inte tränat nått och det är tre låtar... Har liite panik...
Men nu sitter jag i alla fall och fikar och skriver på bloggen.
Ikväll ska jag döma med Anna kl. 6, är riktigt nervös (som alltid när jag ska döma..) och vi ska dessutom döma i myckle... Jag kommer seriöst att svimma...
Men innan jag ska fara dit så ska jag:
Plugga engelska och spanska...
Klippa en söndrig nagel
Äta upp mitt fika
Byta om till dömningskläder;)
och
Gå ut och fota lite.
Det var min dag det, men vi ses nog ikväll, så ni får veta om jag överlevt..

Kommentarer
Postat av: Louise

070 47 444 08 :D

Fy vad coolt!! Vad uppfan ni? Tidsmaskinden?? :P

2010-06-01 @ 19:53:06
URL: http://louisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0