Lazerdom, typ det roligaste som finns!

Hejsan,
Igår var jag med Vidde, Linnea, Elin, Anna, Issa, Petter och David. Först så for vi på lazerdom ( och alla ni som inte har gjort det borde prova det bums!..) och det var verkligen jätte roligt, det var jag, Vidde, Anna och Petter mot resten. Vårat lag förlorade men spela roll, det var ändå hur kul som helst! Sen så for vi hem till Vidde och åt tacos, Mmmm! Sen så hade vi en liten frågesport om Linnea och Linnea, och vårt lag förlorade igen... Sen var det dags för fotboll, vi cyklade iväg till sportfältet, och kan ni gissa hur det gick för mitt lag..? Hah, vi förlorade igen! Men, men... Alla, förutom Issa, Petter och David skulle sova över på Viddes uteplats, så vi gjorde iordning det också. Ojoj, justja, måste bara berätta en sak, när vi satt i Viddes husvagn så kom det förbi en tjej, så vi knackade ppå fönstret och då räckte hon långfingret till oss! Haha! I alla fall så sov vi där och jag tycker ädå vi sovde rätt så mycket. Ikväll ska jag till Vidde igen och vi ska cykla och hyra en skräckis (igentligen skulle jag Alexandra och Vidde fara och äta på dallas och hyra Orphan men Alex är sjuk så det får bli en annan dag..).
P.s. I torsdags var jag på stan med mamma och då köpte jag examenskläder, så nu är det gjort. Men tyvärr får ni inte se kläderna förrän efteråt.. Ciao.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack! :)



Om det inte går nästa helg så kanske vi kan ta det på sommarlovet eller något?

verkligen synd att det inte gick:(

2010-06-05 @ 15:16:13
URL: http://byalexandra.blogg.se/
Postat av: Moa

Lät som att ni hade det riktigt trevligt, härligt! :D <3

2010-06-05 @ 18:19:02
URL: http://grannarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0