Amanda:

Hejsan svejsan.
Ojojoj, nu har jag inte skrivit på länge. Men det har ju varit sportlov och jag har inte haft så mycke tid till datorn..
Jag och familjen har varit i kittelfjäll, vi kom hem i torsdags, Jag har varit på Night Flight, där det gick sådär bra;)
Jag har spelat volly 2000 med mitt lag, vi vann hela cupen! Jag har varit i vitberget med Anna Panna VattenKanna.
Jag har spenderat mycket tid med Lakriz, och sist men inte minst: Käkat massor med godis.
Och som sagt så började skolan om idag, jag var ganska trött och därmed inte så glad, men som tur va så slutar vi tidigt på måndagar, eller i alla fall dom som går spanska. Dessutom fick vi sluta 20 minuter tidigare på No:n.
Här kommer lite bilder från sportlovet.
Kittelfjäll:
Hemma:
Bye.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0