DISCO SUCCÉ!


Åh herre gud! Hur ska man beskriva en kväll som denna? Heeeeeeelt underbar.
Vi dansade gääärnet, heeeeeeeelt gaaaalet mycket, hela kvällen, enda tills fötterna brann upp, enda tills lampan tändes och discot tog slut..... Snyft! Vi ville aldrig att det skulle ta slut... AMAZING, AWSOME!!!!
Jag Moa vill tacka heeela 8D eftersom att jag och Joffe fick vara DJ's och uppleva detta underbara disco. Det var så kul! Nu hoppas jag och Joffe att vi får vara DJ's nästa disco också, det som äger rum i december. Om inte så kommer vi ändå och dansar loss med er. Måste tillägga att ni äger på att släppa loss, vilket jag älskaaaar. TACK!♥
Jag Amanda vill tacka Moa och Joffe för att dom ställde upp och var sådana SUPER DJ's! Sen vill jag ju också tacka alla som kom på discot, det var en så bra stämning heeela tideen! Och jag tror att det var ingen som inte dansade! Alla dansade och släppte loss gääärnet!! TAACK♥
NU TAGGAR VI DECEMBER, MED ETT NYTT UNDERBART DISCO!!!!!
/AMANDAAAA OCH MOAAAAAAAAAA.
Puuss och Kramis på er♥

Kommentarer
Postat av: elise!

vare mycke folk där? om det var det öskar jag att jag bodde i skellefe...

2010-11-14 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0