Friday = Weekend = Vinterkicken

Holaa!
Idag ska jag och lite fler folk fara på vinterkicken i bollhallen. Det kommer bli super kul! Riktigt taggad. Och jag diggar våra matchtröjor... Västar! Hahah. Så himla coola vi är! I alla fall så kommer Moa hit och skjutsar oss dit bort och sen ska vi spela två matcher, en mot Morön -95 och sen en mot Morön -96... Dom kommer åka på FETT MED SPÖ! Haha. Eller?
Nu har det äntligen börjat ta form lite julstämning här hemma. Juldukarna, röda mattor och tyger har åkt fram tillsammans med dom röda och jätte mysiga julgardiner. Men imorgon så ska jag ta i med hårdhandskarna och ta fram alla tomtar och änglar!
Men nu ska jag kila och fixa det sista, kanske packa lite grejs sen så drar vi!!
Da best team ever!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0